samedi 25 avril 2009

Japan Trip, Day 9


After party days are always hard....
Well, I went to bed at 6 this morning so i was kinda done today. However we had to go to Ucchie's indoor spot to film some combos for the Abadthing japan dvd. It was raining the whole day so the indoor place was fine!
It was hard to warm up but we pulled some combos for the camera. A few japanses riders joined us (Doko-Ares bike) and Yuki Sakaï the japanese next big thing on backwheel.
I had a really big crash so I guess I'm off for a lil while... We have a show tomorrow tho... lol Let's see.
We went back to Ucchie place. Today is a special day in Japan (sorta food tradition called Okonomiaki) so ucchie's wife cooked some awesome stuff. I have no idea what was between my chopsticks but It was good!
That's pretty much it for the 9th one...Let's sleep tonight... Good night!

Les lendemain de soirée sont toujours un peu difficile...
Bah ouai, je suis allé me coucher à 6 heures ce matin donc forcément j'étais un peu sec aujourd'hui. Cependant, on avait RDV avec une équipe TV cet aprem pour filmer des tricks pour le DVD A bad thing Japan. Il a plu toute la journée donc on a squatter dans le parking soutterain.
ça a été bien dur de se chauffer mais on a tous les deux rentrés quelques bons trucs pour la caméra. Quelques riders se sont joins à la session dont Doko (Ares Bike) et Yukii Sakaï la nouvelle star japonaise sur la roue arrière... la relève!!
Je me suis fumé en fin de session donc je pense que je vais y'aller doucement les prochains jours... je dis ça je dis rien, on a une démo demain... hehe
Après la session, retour à la maison du Ucchie. Aujourd'hui est un jour spécial au japon, une sorte de tradition culinaire apellé Okonomiaki (A vos souhaits). La femme de Ucchie s'est encore surpassé. je sais pas ce qu'il y'avait entre mes baguettes, mais c'était super bon!
Voila pour la neuvième journée...Ce soir c'est repos on va dormir, alors bonne nuit!!




1 commentaire:

  1. ..In France you told me "im good chef" ! On this pix you looks not so good heheh you dont know whats up with that rakas szar...I hope was delicious !
    I hope all is fine !

    Adam

    RépondreSupprimer